types of aesthetic | aesthetic trends and designs

Annyeong! Ostatnio natrafiłam na filmik, którego głównym tematem jest bycie aesthetic. Każdy, kto chociaż trochę interesuje się Azją i kto szukał kiedyś różnych inspiracji w internecie, natrafił na to określenie ["concerned with beauty or the appreciation of beauty." czyli po polsku, po prostu coś estetycznego]. Znalazłam ciekawe informacje, które mnie osobiście zaciekawiły i którymi postanowiłam podzielić się również z Wami- poznamy dzisiaj rodzaje bycia aesthetic, ponieważ, choć często używam tego określenia w poszukiwaniu inspiracji, jeszcze nigdy wcześniej nie wiedziałam, że można to podzielić na jakieś kategorie. 

art hoe.
fascynacja naturą, zielenią, roślinami, obowiązkowe okulary i zmysł artystyczny; wpływy stylu vintage

baddie.
czyli malujemy instagramowe brwi, doklejamy rzęsy, ubieramy obcisłe sukienki, albo luźne bluzy do wysokich botków, futra, podarte jeansy i kabaretki.

kawaii pastel.
fascynacja Japonią, anime, mnóstwo koloru różowego i wszystkiego, co urocze; jasna obróbka zdjęć

gothic.
weźmy sobie tutaj totalne przeciwieństwo naszego pooprzednika

minimalist.
im mniej, tym lepiej

nerdy/geek.
jeden z mniej popularnych, charakterystyka: okulary, komiksy, gry komputerowe, converse i koszulki z fandomami czy postaciami

hypebeast.
yeezy, markowe ciuchy, oversized bomberki i sneakersy
To na tyle z tego, co zwróciło moją uwagę. Wiele z tych motywów powtarza się w różnych innych określonych rodzajach, dlatego starałam się wybrać te główne. Który typ najbardziej do Was pasuje lub który najbardziej was zainteresował?
zdjęcia weheartit (moja kolekcja klik

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na post! Minimalist ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful post! I just love ur blog! ஐ

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, również nie wiedziałam, że ten styl dzieli się na kilka podkategorii. Mi najbardziej podobają się i chyba najlepiej do mnie pasują art hoe, kawaii pastel, minimalist i nerdy/geek.
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wpis ;) Ja uwielbiam aesthetic retro i vintage.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww love the kawaii style always!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam taki styl szczególnie minimalistyczny! Też nie wiedziałam że można to podzielić na kategorie ale dobrze wiedzieć w jakim dziale szukać inspiracji :D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastic post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE | My new video

    OdpowiedzUsuń
  8. Hypebeast podoba mi się najbardziej, ale ogólnie lubię takie aesthetic! <3

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń