Świczenia Azjatek i gwiazd kpopu- sposób na idealną sylwetkę?

Siemka! Czas poświąteczny to czas wolnego, słodyczy, pierogów, upragnionego lenistwa i... dodatkowych kilogramów! Tak- śmiało możemy się przyznać, że te kilka dni źle wpłynęło na całe nasze ciało- smakowite, ciężkie przysmaki, siedzenie w domu i bierne spędzanie czasu równa się wypukłemu brzuszkowi. Nowy rok, nowe postanowienia... kto nie chciałby wyglądać jak szczupłe gwiazdy koreańskiej muzyki? Postanowiłam zrobić serię kilku notek, w których opowiem Wam trochę o genach, odżywianiu Azjatyckich Piękności. Na sam początek, żeby nie zaczynać biernie, poszperałam trochę w internecie i znalazłam Wam parę fajnych filmików i ciekawostek z treningów koreańskich piękności.
Piękna Figura w Azji to zdecydowanie nie umięśnione brzuchy i bicepsy, ale smukłe, chude i drobne postawy, dlatego ćwiczenia nie są trudne i nie ma ich aż tak dużo. Najbardziej popularne są marsze i spacery-przyjemne, pomagają w walce z kilogramami, a jednocześnie przy wykonywaniu tego typu ćwiczenia nie ćwiczymy mięśni. Mimo to, udało mi się znaleźć ciekawe i fajne filmiki, z którymi chcę się z Wami podzielić:) [klikajcie w nazwę filmiku, przeniesie was na YouTube]
 
 K-Style - Girls Generation 5-3-2 Leg Workout   -te ćwiczenia znalazłam jako pierwsze- uwielbiam cały ten kanał. Ćwiczenia pokazuje nam trener gwiazd kpopu, są łatwe a dają efekty. Filmik jest po angielsku, ale ruchy bardzo dokładnie i zrozumiale pokazane:)
Kolejny znaleziony przeze mnie filmik: K-Pop Idols In The Gym - Working Out -znajdziecie tu pojedyncze ćwiczenia i sposób, w jaki ćwiczą, oprócz tego motywujące jest zobaczyć idoli i ich super sylwetki, prawda?
Znalazłam nawet filmik z rutynowymi ćwiczeniami przy koreańskiej muzyce- tutaj.
 
Szperając po teleturniejach i programach, w których występują idole koreańskiej muzyki, znalazłam też np. takie filmiki: SNSD Workout -dziewczyny pokazują kilka ruchów;
[Get It Beauty- Beauty Tip] - Soyou opowiada o tym, jak zrzucić zbędne kilogramy;
Inną sprawą jest sam kpop dance. Wszystkie ruchy i układy=spalanie mnóstwa kalorii. Przygotowałam dla Was kilka filmików z nieco łatwiejszymi propozycjami, których możecie się nauczyć i w przyjemności, przy ulubionej muzyce zrzucać kilogramy:)
|1| - dziewczyna pokazuje fajne i łatwe ruchy:)
 |2| - zestaw łatwych kpopowych układów (w autoodtwarzaniu macie kolejne części:)
|3| - przy "Growl" nie da się siedzieć bez ruchu, a tutaj znajdziecie tutorial ruchów chłopaków z EXO!
 
Gdy wejdziecie na którekolwiek z podanych filmików, w propozycjach pojawią Wam się kolejne ciekawe spalacze kalorii z udziałem gwiazd kpopu. Ja wybrałam Wam te najfajniejsze i mam nadzieję, ze chociaż trochę Wam to pomoże, czy zmotywuje:) Enjoy!
 
 

11 komentarzy:

  1. Temat posta interesujący, też czasami lubię poszperać w internecie na temat Azjatek i tego jak dbają o swoją urodę.Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mięśnie i tak i tak trzeba ćwiczyć, nawet jeżeli nie chce się mieć sportowej sylwetki ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? My już obserwujemy!
    Pozdrawiamy! <3
    www.oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! :)
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    Zapraszam również do mnie
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post :)
    Jakie one śliczne

    Co powiesz na wspólną obserwację ? -zacznij a ja się zrewanżuję :P
    Zapraszam również do konkursu który sama organizuję :)

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawy post:)
    Zapraszam do siebie i do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet fajny post.
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Azję i trzeba przyznać, że dziewczyny tam mieszkające, a przynajmniej te bardziej znane mają taką figurę, że idzie pozazdrościć :D

    http://ano-ni-mowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, w końcu znalazłam bloga dla siebie! :3 Mam nadzieję, że nie porzucisz blogowania i wkrótce zobaczymy nowy post. Obserwuję!

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że ćwiczenia powinien wykonywać każdy aby cieszyć się piękną sylwetką. Nie każdy musi być sportowcem :D
    Pozdrawiam i obserwuję!

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie ------> http://truskaweczkabloguje.blogspot.com komentarze mile widziane :) Pozdrawiam <3 !

    OdpowiedzUsuń